Voorlopige teamindeling 2017/18

1-6-2017

Hierbij de voorlopige indeling voor seizoen 2017/18: klik hier.

Om redenen van zorgvuldigheid, het bevragen van trainers en leiders en vertrekkende en komende leden hebben we een week tijd extra nodig gehad.

Als er vragen zijn rondom de indeling van de niet-selectie teams en meisjesteams kan er een mail gestuurd worden naar info@ksvbwo.nl.
Voor selectieteams kunt u mailen naar:
JO19 en JO17: Frank Bouwhuis (heden@hetnet.nl)
JO15: Jan Herman Maarseveen (jhmaarseveen@gmail.com)
JO13: Albert Lahdo (albertlahdo@gmail.com)
JO11 en JO9: Roger Bauman (r-baumann@kpnmail.nl)

Inleveren materiaal:
Op woensdag 21 juni van 19.30 uur tot 21.00 uur en van zaterdag 24 juni van 09.00 uur tot 12.00 uur kunnen de trainers of leiders hun materialen inleveren.
De uitgereikte kleding, tassen, ballen en andere voetbalmaterialen worden dan ingenomen.
Ook sleutels en tags dienen ingeleverd te worden als de trainer/ stopt.
De sleutels van het ballenhok en locker (washok) dienen wel ingeleverd te worden op basis van mogelijke herindeling.

Alles zal worden gecontroleerd en eventueel worden vervangen zodat iedereen weer met de juiste kleding en materialen aan het nieuwe seizoen kan beginnen. We zullen dan op basis van de nieuwe teams de uitgifte doen rond half augustus. Hierover wordt nog gecommuniceerd.

Mocht een trainer eerder materialen nodig hebben dan kan dit alleen in overleg bij Bert Bakkers. In dat geval kunnen er alleen hesjes en ballen geleverd worden.
Let wel: de sokken kunnen verdeel worden onder de leden. BWO geeft geen sokken meer uit, zoals eerder in het clubblad over is gecommuniceerd.
BWO sokken zijn o.a bij intersport megastore te Hengelo te verkrijgen.

De jeugdcommissie BWO