Materiaal inleveren

Geachte leiders/trainers/coaches,
Het seizoen is weer ten einde, dat betekent dat we even een korte zomerstop in gaan.
Daarom mogen alle spullen weer ingeleverd worden. We hebben de inname gepland op 13-14 juli.
Het verzoek is als volgt:
– Zorg dat uiterlijk 13 juli de tas met shirts en broekjes in de locker aanwezig is;
– Zorg dat uiterlijk 13 juli alle ballen weer in het ballenhok liggen;
– Verder moeten alle sleutels van de balkenhokken en washokken worden ingeleverd. Indien je als trainer/leider stopt, moet je ook je tag inleveren. Het is in jullie eigen belang: er kan pas een sleutel voor komend seizoen uitgegeven worden als de sleutel ook ingeleverd is en in de administratie verwerkt is. Dus ALLE sleutels moeten voor de vakantie ingeleverd zijn.
– De witte koffiepasjes van de trainers moeten ook allemaal worden ingeleverd;
– Alle hesjes, petjes, bidons (met krat) en waterzakken moeten worden ingeleverd.
– Indien er trainingspakken en / of warmloopshirts beschikbaar zijn gesteld, graag met de sponsor overleggen of deze ook ingeleverd dienen te worden.
Om de inname gestroomlijnd te laten verlopen, delen we de dagen als volgt in:
Vrijdag 13 juli MO09-MO11-MO13 19.00-20.00 uur
MO15-MO17 20.00-20.30 uur
Zaterdag 14 juli JO08/JO09 09.00 – 10.00 uur
JO11 10.00 – 11.00 uur
JO13 11.00 – 12.00 uur
JO15 12.00 – 13.00 uur
JO17/JO19 13.00 – 14.00 uur
Indien jullie met je team nog wilt doortrainen in de zomerstop, dit op te nemen met Theo de Haan, hij kan dan zorgen dat de tag in de zomerperiode geactiveerd blijft.
Philip Rolefes
Voorzitter Jeugdcommissie BWO